Svijet sauna

Osjetite blagotvorni učinak sauna

Pravilno sauniranje važno je zbog dobivanja najvećeg učinka kao i zbog higijene vas i ostalih. U saunu se ulazi brzo da se spriječi ulazak hladnog zraka. U sauni je mir osnovni preduvjet ugodno provedenog vremena. Ako u saunu dolazite prvi put, na recepciji našeg wellness centra tražite da vas upute u pravila sauniranja i pravila ponašanja u saunama.

Tuširanje je obavezno prije ulaska u saunu kako bi sa kože skinuli nečistoće i masnoću, te se brže i lakše znojili. Poželjno je koristiti šampon ili sapun. Ako sauna ima Kneipp korita, kao što je slučaj u Hotelu Sport, preporučljivo je namakati stopala u njoj sa vrućom vodom jer ćemo time izbjeći šok od visoke temperature i raširiti krvne žile prije samog ulaska u saunu.

Prije korištenja finske saune obrišite kožu nakon tuširanja kako bi se počeli brže znojiti.

Vrijeme boravka u sauni ovisi o vrsti saune koju koristimo. Boravak u finskoj sauni traje otprilike 15 minuta, dok je u parnoj i bio sauni moguće boraviti do 30 minuta. Pravila korištenja finske saune nalažu da se prvo sjedne na najnižu klupu, a zatim se premjesti u ležeći položaj na drugoj ili trećoj klupi. U parnoj  kupelji isperite vodom klupu kako bi ju rashladili, ali i iz higijenskih razloga.

Rashlađivanje je bitan dio procesa sauniranja. Tijelo rashladite tuširanjem prohladnom ili mlakom vodom, počevši od desne prema pa lijeve noge do struka, a zatim od desne ruke do ramena, lijeve ruke, leđa, trbuh, prsa, vrat te na kraju lice i glava.

U relax zoni odmorite se na ležaljkama uz uzimanje tekućine i voća kako biste nadoknadili gubitak tekućine i elektrolita koje ste izgubili znojenjem. Odmarajte onoliko vremena koliko ste proveli u sauni.

Ako se tijekom odmora počnete znojati ili drhtati, ponovno se rashladite hladnom kupkom za stopala. 

Ponuda Svijeta sauna

Kontakt

WordPress Theme